کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساده‌ترین کاری که می‌تواند شما را از ابتلا به یک نوع سرطان نجات دهد
سرخط خبرها

آخرین وضعیت ترافیکی در مشهد | ترافیک متراکم در بلوار امام خمینی، ملک آباد، میدان جمهوری و خین عرب (۲۱ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۸۷۶۹
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
آخرین وضعیت ترافیکی در مشهد | ترافیک متراکم در بلوار امام خمینی، ملک آباد، میدان جمهوری و خین عرب (۲۱ مرداد ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راهور مشهد آخرین وضعیت ترافیکی شهر مشهد را تشریح کرد.

سرهنگ عباس عابدینی در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی مشهد اظهار کرد: هم اکنون بلوار امام خمینی از جنوب به شمال، میدان جمهوری از سمت میدان جهاد، خین عرب به سمت فهمیده و بلوار ملک آباد از شرق به غرب ترافیک متراکم گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۱۸۹ تصادف خسارتی،۳۳ تصادف جرحی و ۴۱ مصدوم و یک فوتی گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور مشهد ادامه داد: همچنین از ساعت۱۲ دیشب تا ۷صبح امروز ۶۶ تصادف خسارتی، ۱۴ تصادف جرحی و ۱۴مصدوم گزارش شده است.

عابدینی بیان کرد: در طرح برخورد با خودرو‌های متخلف، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵ خودروی متخلف و حادثه ساز توقیف و اعمال قانون شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->